رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) کشور خبر داد؛

برنامه‌ریزی برای توزیع پنج میلیون بسته غذایی گرم در ماه رمضان/ راه اندازی ۱۲۰۰ مرکز اطعام مهدوی

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) کشور از برنامه‌ریزی برای توزیع پنج میلیون بسته غذایی گرم میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور  در مراسم توزیع ۸۵ هزار بسته جیره غذایی مددجویان استان آذربایجان شرقی در تبریز گفت: رزمایش ملی بخشش ایرانیان با هدف کاهش مشکلات اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در سراسر کشور با مشارکت مردم نیکوکار، مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، بسیج، سپاه و … آغاز شده است که این امر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به برنامه‌ریزی برای توزیع پنج میلیون بسته غذایی گرم میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: در همین زمینه برای اجرای طرح اطعام مهدوی (همسفره) با هدف تهیه و توزیع غذای گرم میان نیازمندان، ۳۱۳ مرکز اطعام در سراسر کشور راه اندازی شده بود که این تعداد اکنون با مشارکت ۳۵ هزار جهادگر اردو‌های جهادی به ۱۲۰۰ مرکز رسیده است.

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت حمایت از مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا افزود: در این ماه پر فیض رمضان که گره‌گشایی از کار نیازمندان در اولویت برنامه‌های همه دستگاه‌ها قرار دارد و کمیته امدادامام خمینی (ره) نیز همچون گذشته در صف اول رفع احتیاجات نیازمندان حضور جدی دارد تاکنون بیش از ۷۳۰ هزار بسته جیره غذایی در بین مددجویان توزیع کرده است.

بختیاری ارزش هرکدام از این بسته‌ها را حدود ۳ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این تعداد تا پایان ماه مبارک رمضان به بیش از ۱ میلیون بسته خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار