تمرینات مخفیانه ۲ تیم لیگ برتری فوتبال

سرمربیان تیم‌های سایپا و پیکان اعلام کردند، ۲ تیم لیگ برتری فوتبال تمرینات گروهی خودشان را به صورت مخفیانه آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا مسئولان سازمان لیگ فوتبال انجام هرگونه تمرینات گروهی را ممنوع اعلام کردند.

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در این خصوص گفت: من خبر‌هایی شنیده ام که بعضی از تیم‌ها تمرینات گروهی خود را شروع کرده اند. از شروع تمرین ۲ تیم کاملا مطمئن هستم. بازیکنان آن‌ها هر روز در تمرینات گروهی شرکت می‌کنند و کار با توپ را آغاز کرده اند.

او ادامه داد: چند روز پیش یکی از تیم‌ها به بهانه انجام چکاپ بدنی بازیکنان خود را به زمین تمرینی اختصاصی خود دعوت کرد. تست پزشکی بهانه آن تیم بود و در اصل قصد داشتند جلسه تمرینی به صورت مخفیانه برگزار کنند.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان هم در رابطه با تمرینات تیم‌های لیگ برتر اظهار داشت: به من خبر رسیده چند تیم به صورت مخفیانه تمرینات خود را آغاز کرده اند. این کار اجحافی در حق سایر تیم‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کافرهمه رو به کیش خودپندارد. وقتی درموردپرسپولیس ایقد بی ادبانه حرف می زنن معلومه پرسپولیس داره راهشودرست میره بهش نمی رسن حاشیه درست می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرت پولیسیا جام ندیده هستن به خ. کار کثیفی دست میزنند پوکر فسادشون کامل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما هم مخفی تمرین کنید !!!!
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کدام دوتیم؟یابگین یابه همه تیم هاخیانت کردین.
آخرین اخبار