تاخیر در عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در دنیای فناوری، عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱ با تاخیر همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل امروز، یکی از خبرگزاری‌های انگلیسی زبان دنیای فناوری یک ویدئوی تبلیغاتی کوتاه منتشر کرد که در آن یک تاریخ جدید برای عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱ اعلام شد. این تاریخ ۱ ژوئن بود. به طور معمول، گوگل از نسخه بتای سیستم‌عامل اندروید در Google I/O رونمایی می‌کند. این مراسم تا سال گذشته در ۱۲، ۱۳ و ۱۴ مه برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، متاسفانه به طور کلی لغو شده است.

عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱ 

بر اساس اخبار منتشر شده، گوگل قرار است یک کنفرانس مجازی تشکیل دهد که با عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱ شروع می‌شود. این نمایش ۸ صبح روز اول ژوئن برگزار شده و سخنرانی‌هایی در مورد موضوعات مورد انتظار برای Google I / O در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تاخیر در عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱


بیشتر بخوانید: فروش اطلاعات ورود ۵۰۰ هزار نفر از کاربران زوم در دارک وب


ما برای اندروید ۱۱ سه مورد پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان را انتظارداشتیم. همچنین سه بیلد بتا برای آن پیش‌بینی می‌شد. اما گوگل کار دیگری کرد که کمی با مواردی که ما انتظار داشتیم متفاوت است. گوگل کمی از برنامه پیش‌تر رفت و بیلد چهارم پیش نمایش این سیستم‌عامل را منتشر کرد و زمان عرضه نسخه بتای آن را عقب کشید. بتا ۱ در ماه ژوئن، بتا ۲ در ماه ژوئیه و بتا ۳ در ماه آگوست آمده‌اند. انتظار می‌رود نسخه نهایی زمان دیگری عرضه شود که عموما جایی است که گوگل از نسل بعدی دستگاه‌های پیکسل رونمایی می‌کند. از لحاظ زمانی این اتفاق روزی از ماه اکتبر رخ می‌دهد.

موارد جدید موجود در اندروید ۱۱ 

چهارمین پیش نمایش برنامه نویسان اندروید ۱۱ ویژگی‌های جدیدی ارائه نمی‌دهد. به ویژه از آنجایی که Developer Preview 3 دقیقاً کمتر از دو هفته پیش منتشر شد. در عوض، گوگل زمان بیشتری را برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند تا برنامه‌های خود را برای اندروید ۱۱ بتا آماده کنند. این نسخه برای افزایش ثبات و بهبود عملکرد سیستم‌عامل ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.