معاون سیاسی استاندار قزوین:

اختلافات ملکی و آبی روستا‌های لات و نوده به زودی حل می‌شود

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: اختلافات ملکی و آبی بین روستا‌های لات از توابع استان قزوین و نوده در استان گیلان به زودی حل و فصل خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در جمع اهالی روستای لات از توابع بخش رودبار الموت غربی با اشاره به وجود برخی اختلافات ملکی و آبی بین روستا‌های لات از توابع استان قزوین و نوده در استان گیلان، گفت: موضوع اختلاف آب شرب و کشاورزی اهالی روستای لات نیز به زودی و در فضایی دوستانه با مسوولان اجرایی استان گیلان حل و فصل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: این در حالی است که برخی مسایل و مشکلات مردم منطقه الموت از جمله گازرسانی، جاده و آب شرب نیز مورد پیگیری دستگاه‌های ذیربط استان قرار دارد.

حبیبی گفت  :  شهروندانی که همواره در بین نقاط مرزی ۲ استان یا ۲ شهرستان و حتی روستا‌ها واقع شده‌اند باید مشکلات خود را برادرانه و دوستانه پیگیری کنند و به طور حتم این موضوع نیز در سایه تعاملات بین مردم منطقه و مسوولان مرتفع خواهد شد.

او اضافه کرد : مردم در عین اینکه باید همیشه مطیع قوانین باشند و به آن نیز احترام بگذراند، تابع توافقات از پیش تعیین شده هم باشند و در این صورت است که می‌توان با صلح و صفا از نعمات خدادادی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.