فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد؛

اشراف اطلاعاتی و مبارزه با قاچاق دو مأموریت مهم پلیس

فرمانده انتظامی استان مرکزی اشراف اطلاعاتی و مبارزه با قاچاق را دو مأموریت مهم پلیس عنوان کرد.

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی درحاشیه نمایش کشف ۲ محموله قاچاق کالا در مقر فرماندهی پلیس استان مرکزی  درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اشراف اطلاعاتی و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر دو مأموریت مهم پلیس است.

سردار مفخمی افزود: در همین راستا ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی در یکی از محور‌های استان ۲ کامیون حمل قاچاق پارچه و لوازم یدکی خودرو را توقیف کردند.

او اضافه کرد: طی چند روز اخیر برابر اطلاعات و اخباری که داشتیم مبنی بر حمل کالای قاچاق، این ۲ کامیون بنز ۶۰ میلیارد ریال اجناس قاچاق را با یک ترفند زیر بار کاه پنهان کرده بودند داشتند کالا‌ها را از طزیق از محور‌های استان مرکزی به سمت استان‌های مرکزی کشور حمل می‌کردند که دو نفر راننده آن دستگیر شدند و پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: اشراف اطلاعاتی و مبارزه با مواد مخدر هم از موضوعاتی که در دستور کار پلیس استان مرکزی در سال ۹۹ قرار دارد که در این راستا چند عملیات مشترک با استان‌های دیگر داشتیم.

او ادامه داد: طی عملیات مشترکی که طی چند روز اخیر با استان‌های هرمزگان، کرمان، تهران و قم با محوریت استان مرکزی داشتیم نهایتاً در مجموع ۳۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار مفخمی تصریح کرد: در این راستا ۴ دستگاه انواع خودرو توقیف شد و ۵ نفر هم دستگیر شدند و پرونده قضایی برای همه این افراد تشکیل شد و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.