دیدار صمیمی منتخب مردم آبادان و اروندکنار با شورای معاونین آموزش و پرورش

به مناسبت بزرگداشت هفته مقام شامخ معلم منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی امروز با شورای معاونین و فرهنگیان اداری دیدار کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید محمد مولوی منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلم به جامعه فرهیخته فرهنگیان شهرستان آبادان و اروندکنار و قدر شناسی از تلاش آموزشی همه معلمان با توجه به تعطیلی ناشی از ویروس کرونا، گفت: همه ما امروز میدانیم که یک ساعت تلاش معلم در کلاس درس چقدر ارزشمند و تاثیر گذار است. همه توان آموزش دیجیتال و مجازی به اندازه یک ساعت تلاش  معلم در کلاس درس  برابری نمی کند.

او از همه کسانی که به شور انتخابات کمک کردند تشکر کرد و افزود : مجلس به فرموده امام راحل، در راس همه امور است و باید راس باقی بماند ، مجلس واقعی باید وکیل ملت باشد.

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص ضرورت و تاثیر نیروهای آموزشی عنوان کرد: آموزش و پرورش به عنوان موضوعی فرادستگاهی باید اولویت دولت و مجلس باشد.

 سید محمد مولوی با توجه به سوابق مدیریتی در آموزش و پرورش آبادان و اروند کنار تصریح کرد : در ساختار آموزش و پرورش نظم باید اصل و اساس باشد .

او همچنین در ادامه افزود : روابط و تعاملات مثبت در نهاد آموزش و پرورش باید افزایش یابد و عزت و شان و جایگاه آموزش و پرورش باید حفظ شود.

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان از تلاش و زحمات همه فرهنگیان با اهدای شاخه ی گل به شورای معاونین تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سید محمد مولوی با اکثریت آرا از سوی مردم آبادان و اروندکنار به مجلس شورای اسلامی راه یافت .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.