نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،:

حباب سکه به ۲۵۰ هزار تومان رسید

کشتی آرای گفت: حباب سکه به ۲۵۰ هزار تومان رسیده چرا که خرید و فروش طلا به حداقل رسیده و عرضه نیز کم شده است.

حباب سکه به ۲۵۰ هزار تومان رسیدمحمد کشتی آرای نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر  در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: بازار امروز نسبت به دیروز روند افزایشی داشته است به طوری که شاهد افزایش ۱۲۰ هزار تومانی سکه نسبت به روز گذشته هستیم.

او با بیان اینکه بازار جهانی طلا التهابی ندارد، بیان کرد: قیمت جهانی طلا تغییر نداشته و افزایش تقاضا حباب ایجاد کرده است. حباب سکه از ۲۰۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده چرا که خرید و فروش طلا به حداقل رسیده و عرضه نیز کم شده است، اما تقاضا وجود دارد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر در خصوص تقاضا برای مصنوعات طلا  و زیور آلات، تشریح کرد: مصنوعات طلا و زیور آلات مصرفی ندارد و تقریبا بعد از بازگشایی پاساژ‌ها و مغازه‌ها از ۲۳ فروردین ماه تقاضا برای مصنوعات کاهش یافت.


بیشتر بخوانید: علت گرانی طلا در هفته گذشته چه بود؟/دلار همچنان گرفتار حباب قیمتی


نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۰۱ دلار بود. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۲ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر در خصوص علت افزایش قیمت طلا و سکه، گفت: افراد بیشتر از گذشته به سمت سرمایه گذاری برای این بازار رجوع می‌کنند که همین عامل می‌تواند قیمت طلا را نسبت به گذشته تغییر دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بس کنید بابا
حباب حباب حباب
آخرین اخبار