مهلت پذیره‌نویسی سهام دولتی در لرستان تا پایان اردیبهشت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: پذیره‌نویسی سهام دولتی در لرستان از ۱۴ اردیبهشت آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: پذیره‌نویسی سهام دولتی در لرستان از ۱۴ اردیبهشت آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

ماندگار مرادی فر روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: از تاریخ ۱۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال پذیره‌نویسی در بانک‌های ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، تجارت، صادرات، پارسیان، پاسارگاد و قرض‌الحسنه مهر ایران، بیمه البرز و اتکایی امین به عنوان بانک‌های منتخب آغاز شده است.

او اظهار کرد: سهام صندوق سرمایه‌گذاری یکم که شامل سهام دولت در بیمه‌های البرز، اتکایی امین و بانک‌های صادرات، تجارت و ملت است به مردم عرضه می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: مردم می‌توانند نسبت به خرید سهام در این بازه زمانی اقدام نمایند.

مرادی فرد گفت: هر نفر در این مرحله می‌تواند با یک کدملی حداکثر ۲ میلیون تومان سهام خریداری کند و این سهام از حدود ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهد بود.

او اضافه کرد: برای کاهش مراجعه حضوری خریداران تمهیداتی اندیشیده شده تا کسانی که در بانک‌های مذکور حساب دارند به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه‌های الکترونیکی نسبت به خرید سهام اقدام کنند.

انتهای پیام/ر

 

 

برچسب ها: اقتصادی ، سهام عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار