برگزاری لیگ مجازی پومسه و هان مادانگ در البرز

رئیس هیئت تکواندو البرز گفت: یک دوره مسابقات لیگ مجازی پومسه و هان مادانگ در دو بخش آقایان و بانوان با عنوان جام رمضان در پنج رده سنی برگزار خواهد شد.

محمد نوذری، رئیس هیات تکواندو البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم فعالیت باشگاه ها، سازمان لیگ این هیئت در جهت آماده سازی و فعال کردن تکواندوکاران و انجام تمرین های در منزل اقدام به برگزاری لیگ مجازی پومسه و هان مادانگ در دو بخش آقایان و بانوان کرده است.

رئیس هیات تکواندو البرز افزود: اولین دوره لیگ مجازی پومسه با عنوان جام رمضان طی چهار هفته به ترتیب در رده های سنی  زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال و اولین دوره لیگ مجازی هان مادانگ در رده های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۳ تا ۱۵ سال، ۱۶ تا ۱۸ سال، بالای ۱۹ سال در دو آیتم موم دولیو رکوردی، یوب چاگی رکوردی برگزار می شود.

نوذری گفت: با توجه به ظرفیت بالای البرز، ثبت نام در رده های سنی مختلف محدود به ۲۵ نفر است که تا کنون ثبت نام لیگ پومسه آقایان و بانوان به پایان رسیده است و شرکت کنندگان باید تا زمان اعلام شده فیلم های ضبط شده را برای مدیران اجرایی ارسال کنند.

او افزود: با توجه به سابقه سه ساله برگزاری لیگ هان مادانگ، در این بخش نیز استقبال شایانی از سوی تکواندوکاران البرز انجام شد و این رقابت ها با حضور داوران رسمی فدراسیون در خانه تکواندو استان قضاوت خواهد شد تا پس از چهار هفته نتیجه تلاش تکواندوکاران مشخص شود.

رئیس هیئت تکواندو البرز گفت: ضمنا طبق برنامه ریزی انجام شده در پایان به قهرمانان هر آیتم و رده سنی حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد.

نوذری در تشریح مسئولان برگزاری این رقابت ها افزود: داود صالحی، مسئول سازمان لیگ؛ سهیل نودری، مدیر اجرایی لیگ پومسه؛ مهرداد کلاهی، مدیر اجرایی لیگ هان مادانگ و عاطفه صابر، مدیر اجرایی لیگ پومسه و هان مادانگ بانوان هستند.

انتهای پیام / ر. خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.