از سرگیری فعالیت‌های اجتماعی در آلمان پیش از پایان ماه جاری میلادی

بنابر دستور صدراعظم آلمان مراکز فرهنگی، تجاری، تفریحی و همچنین مدارس و دانشگاه‌های این کشور که به علت شیوک کرونا تعطیل شده‌اند، پیش از پایان ماه جاری میلادی بازگشایی می‌شوند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، به دستور آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، پیش از پایان ماه جاری میلادی (اردیبهشت) تمامی رستوران‌ها، مراکز تجاری، سینماها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز تفریحی گردشگری و هتل‌ها باز می‌شوند و تعطیلات کرونایی در این کشور خاتمه می‌یابد.

بر اساس توافقنامه میان مرکل و مقامات کشور آلمان، پیش از پایان ماه جاری مراکز تجاری، فرهنگی تفریحی، و مدارس و دانشگاه‌های این کشور بازگشایی خواهند شد. همچنین گفته می‌شود لیگ ملی این کشور با نام بوندس‌لیگا نیز فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

مراکز تجاری می‌توانند بازگشایی شوند هر نقطه خود محدوده زمانی ساعت کاری خود را تعین خواهد کرد.

مرکل پس از ۶ روز متوالی که آمار مبتلایان در آلمان زیر هزار نفر باقی مانده است، امروز با مقامات این کشور به بحث و گفت‌وگو می‌نشیند.

صدراعظم آلمان تاکنون برخوردی محافظه‌کارانه با بازگشایی کسب‌وکار داشته است، اما برخی از شهر‌های آلمان با پافشاری زیاد برای بازگشایی و از سرگیری فعالیت اقتصادی او را تحت فشار قرار دادند.

آمار جهانی مبتلایان به کرونا تاکنون ۳,۷۴۱,۲۷۶ اعلام شده و آلمان با ۱۶۷,۰۰۷ مورد ابتلا در جایگاه ششم میان کشور‌های جهان قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار