شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۶ گفت: طرح برخورد با بساط گستری را با اولویت برخورد با مغازه داران شروع کردیم.

علی نایبی شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۶ شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای طرح برخورد با بساط گستری در سطح معابر بازار دوم نازی آباد و خیابان شهید اکبر مشهدی گفت: هر ۱۰ روز یک بار این طرح را اجرا می‌کنیم و با هر گونه سد معبر اعم از صنفی، وانتی یا دستفروشی برخورد می‌کنیم.

او با بیان اینکه جمع آوری بساط گستران در خیابان مدائن و خیابان شهید اکبر مشهدی با هماهنگی کلانتری و معبربانان شهرداری انجام شد، اظهار کرد: تا رسیدن به نقطه تعادل این طرح را ادامه خواهیم داد.

نایبی با تاکید بر اینکه در طرح برخورد با بساط گستران اولویت برخورد با اصناف و مغازه داران است، گفت: برخورد با دستفروشانی که فضای زیادی و گاهی دوسوم پیاده رو را اشغال می‌کنند، در اولویت بعدی ما هستند.


بیشتر بخوانید: دستفروشی در پایتخت همچنان ممنوع است


او با بیان اینکه در طول زمان ممنوعیت فعالیت اصناف و پاساژ‌ها شاهد بساط گستری نبودیم، ادامه داد: بعد از رفع این ممنوعیت دوباره دستفروشی در معابر آغاز شد و چون فاصله اجتماعی رعایت نمی‌شد، اقدام به برخورد و جمع آوری کردیم.

شهردار ناحیه ۱ با تاکید بر اینکه باید فضایی جهت ساماندهی دست فروشان فراهم کنیم، گفت: در حال حاضر در محدوده ما فضایی برای استقراردست فروشان نیست، اما اگر چنین فضایی یافت شود، به طور جدی از حضور آن‌ها در خیابان مدائن جلوگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اين دستفروشا و وانتيا مافيا دارن و تو شهرداري و استانداري نفوذ دارن والا با چند تا اطلاعيه تو مترو و خيابونا كه به مردم بگن خريد كردن از اينا باعث ازدياد اونا و ايجاد سد معبر و دعوا و مرافعه ميشه كسي ازشون خريد نميكنه و جم ميشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
مغازه دار ها آخرت بی انصافی و مافیا هستند بعد چند نفر بدبخت برایتان داستان شده عید امسال من می خواستم پرینتر بخرم حداقل به ۲۰ فروشند مراجعه کرده نفروختد چند وقت پیش با سه برابر قیمت خریدم صد رحمت به آن دست فروش قیمت در آن لحظه می دهد و می فروشد
آخرین اخبار