جایگاه مقام معلم در آموزه‌های دینی ما بسیار رفیع است

۱۰ نفر از معلمان توانمند استانی و منطقه‌ای روانسر روز سه‌شنبه در آیینی با حضور فرماندار این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار روانسر با بیان اینکه کارگزاران اصلی تعلیم و تربیت معلمین هستند، گفت: باتوجه به نقش معلمان در تربیت آینده سازان میهن اسلامی تجلیل از مقام معلم باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

سعدی مصطفی زاده اظهار داشت: شهرستان روانسر به لحاظ علمی و فرهنگی باید به جایگاه واقعی خود برسد و امیدواریم با تلاش معلمین دلسوز این شهرستان، به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: رشد و تعالی باورهای دینی دانش آموزان از اهداف اصلی آموزش و پرورش و معلمان این شهرستان است.
کامران حسین زاده افزود: تجلیل از صاحبان تعلیم و تربیت امری ضروری است زیرا جایگاه مقام معلم در آموزه‌های دینی ما بسیار رفیع، ارزشمند و قابل ‌احترام است.
او بیان کرد : با وجود تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، باتلاش و همکاری معلمان، مدیران و کادر آموزش و پرورش شهرستان روانسر آموزش تعطیل نشد و معلمان در روزهای تعطیل و غیرتعطیل دانش آموزان را آموزش دادند.
مدیر آموزش و پرورش روانسر ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس معلمان هرگز اجازه ندادند روند آموزشی مختل شود و بیش از پیش در جهت تعلیم و تربیت تلاش مضاعف کردند.
حسین زاده با بیان اینکه نحوه انتخاب معلمان توانمند شهرستان فرایند خاصی بوده که از معرفی معلمان توانمند آموزشگاهی توسط شورای مدرسه شروع و در نهایت توسط ستاد شهرستان معرفی شدند؛ اظهار داشت: خوشبختانه ظرفیت معلمین شهرستان آنقدر بالاست که تمام همکاران ارجمند می‌توانند در فرآیند معلمین توانمند قرار بگیرند.اما سهمیه شهرستان در حوزه های مختلف ۱۰ نفر معرفی شده است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.