دستگیری اعضای باند تروریستی در عراق

اعضای یک باند تروریستی در شهر الرمادی مرکز استان الانبار عراق که برای انجام حملاتی در روز‌های آینده نقشه داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ریاست اطلاعات نظامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد امروز (سه شنبه) اعضای یک باند تروریستی در شهر الرمادی مرکز استان الانبار عراق در حالی که برای انجام حملات تروریستی در روز‌های آتی نقشه کشیده بودند، به دست نیروهای امنیتی این کشور دستگیر شدند.

در این بیانیه آمده است: «نیرو‌های یگان دهم اطلاعات نظامی با همکاری هنگ اول گردان ۳۸ پیاده نظام ارتش عراق توانستند در یک عملیات منحصر به فرد یک باند تروریستی را شناسایی و متلاشی کنند که در دو منطقه روستای العصریه و زنکوره در الرمادی در غرب استان الانبار فعالیت می‌کردند.»


بیشتر بخوانید: ادامه عملیات الحشد الشعبی در مناطق مختلف عراق

پاکسازی کامل منطقه‌ای در استان صلاح‌الدین عراق از عناصر داعش


نهاد امنیتی عراق افزود عناصر باند مذکور از افراد تحت تعقیب به موجب ماده ۴ مبارزه با تروریسم در این شهر بوده‌اند و همه عناصر این هسته تروریستی که برای انجام اقداماتی تروریستی طی روز‌های آتی نقشه می‌کشیدند، دستگیر شدند.

در همین حال فرماندهی عملیات الانبار در سازمان بسیج مردمی عراق نیز امروز از پایان عملیات شیران صحرا و هلاکت ۵ تروریست به همراه انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در این عملیات خبر داد.

پیش از این سخنگوی نیرو‌های مسلح عراق اعلام کرد عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر پیشبرد امور عراق دستور انجام عملیات نظامی گسترده برای تعقیب گروه‌های تروریستی تا مرز‌های سوریه را صادر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار