وزیر آموزش و پرورش:

۱۷۰ هزار مسکن برای فرهنگیان ساخته می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان قزوین برای آیین بزرگداشت مقام معلم از ساخت ۱۷۰ هزار مسکن برای فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان قزوین برای آیین بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: برای فرهنگیان ۱۷۰ هزار مسکن ساخته می‌شود که این اقدام در ۱۱ استان آغاز شده است.

حاجی میرزایی افزود: در سال ۹۸ مطالبات فرهنگیان به بهترین وجه انجام شده است.

او ادامه داد: با پیش آمدن ویروس کرونا رابطه معلم و دانش آموز دچار آسیب شده است و دولت سریعا اقدامات را انجام داد که تا سه روز بعد از تعطیلی برنامه‌های آموزشی در تلویزیون آغاز شد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش در تلویزیون یک طرفه بود و برای ارتباط دوطرفه بین دانش آموز و معلم برنامه شاد ساخته شد و امروز ۱۱ هزار دانش آموز عضو این برنامه هستند.

او اضافه کرد: در مناطقی که دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند معلمان بسته‌های آموزشی تهیه می‌کنند و در اختیار دانش آموزان این مناطق قرار می‌گیرد.

حاجی میرزایی یاد آور شد: در اجرای سند بنیادین هم نتایج را برای خانواده‌های دانش آموزان مشخص می‌کنیم که ۲۵ بسته تحولی مورد نیاز جامعه از آن استخراج شده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این دوره ۵ ساله سند تحول تصمیم بر این شد که پنج طرح شامل؛مهارت آموزی دانش آموزان، کنترل وزن دانش آموزان، مدرسه خوانا، طرح آجر به آجر خیرین و مکان یابی مناسب اجرایی شود تا مدارس کوچک حذف شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط به فکر همین معیشت فرهنگیان زحمتکش و پر کار باشید ، که بیچاره تر و فقیر تر از این قشر فقیر و بی توقع اصلا وجود نداره !