امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است و باید همه مردم و تمام دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی با نظارت ملی در این راستا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک اصل دینی است که از آن در قرآن و سیره نبوی و علوی اشاره شده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان بیان کرد: علاوه بر رئیس و دبیر ستاد، معاونت اجتماعی و مطالبه گری و کارشناس رسانه و فضای مجازی اضافه شده که این امر بیانگر اهمیت موضوع و نگاه جدیدی است که به امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر از جهات آموزشی و پژوهشی و اقدام عملی ضرورت نگاه جدید و انجام اقدامات لازم در این راستا را ایجاب می‌کند.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر بعنوان یک واجب الهی، اگر در جامعه به خوبی پیاده شود در اجرای سایر واجبات که به شکلی مرتبط با این موضوع هستند تسهیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.