ثبت بالاترین آمار روزانه ابتلا به کرونا در افغانستان/ شمار مبتلایان به ۳۲۲۴ نفر رسید

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۳ هزار و ۲۲۴ تن رسیده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان از ثبت ۳۳۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ولایت‌های مختلف این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وحید مجروح، معین عرضه خدمات وزارت صحت/ بهداشت افغانستان امروز (سه شنبه ۱۶ ثور/ اردیبهشت) در یک نشست خبری گفت: با ثبت این موارد جدید، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۳ هزار و ۲۲۴ تن رسیده است.

این آمار، بالاترین آمار روزانه از زمان شیوع ویروس کرونا در افغانستان محسوب می‌شود.

معین وزارت صحت عامه/ بهداشت افغانستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ نفر در هرات، ۴۵ نفر در کابل، ۴۱ نفر در قندهار، ۳۸ نفر در بلخ، ۲۶ نفر در پکتیا، ۱۳ نفر در ننگرهار، ۱۲ نفر در پنجشیر، ۱۱ نفر در لغمان، ۱۱ نفر در تخار، در لوگر و سمنگان هر کدام ۱۰ نفر، ۹ نفر در پکتیکا، ۷ نفر در پروان، ۶ نفر در فاریاب، ۵ نفر در هر یک از دو ولایت قندوز و غزنی، در میدان وردک و کاپیسا هر کدام ۴ نفر، در بدخشان و زابل هر یک ۳ نفر، ۲ نفر در فراه و ۱ نفر دیگر نیز در هلمند مبتلا به کرونا تشخیص داده شده اند.

وی همچنین افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ فرد مبتلا به کرونا در کشور جان باخته و ۲۴ تن دیگر بهبود یافته اند که به این ترتیب، شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به ۹۵ تن و شمار بهبود یافتگان در کشور به ۴۲۱ تن رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار