ترامپ در توئیتر به گروهی از هم‌حزبی‌های خود تاخت

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه انتقادات توئیتری خود این بار گروهی از جمهوری‌خواهان را هدف انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در رشته توئیتی به گروهی از جمهوری‌خواهان تاخت.

وی در پیام خود نوشت: گروهی از کسانی که فقط اسم جمهوری‌خواه را یدک می‌کشند و ۱۲ سال پیش به سختی شکست خوردند و بار دیگر هشت سال پیش شکست را تجربه کردند و سپس چهار سال پیش به سختی از من به عنوان کسی که برای اولین بار بود وارد عرصه سیاست می‌شدم، شکست خوردند، از مفهوم «صبح در آمریکا»، یک آگهی تبلیغاتی رونالد ریگان، (بدون هیچ نوآوری) کپی‌برداری کرده‌اند، هر کاری از دستشان برآمده است انجام داده‌اند تا انتقام ناکامی‌های بیشمار خود را بگیرند.

ترامپ ادامه داد: این افراد بازنده، اهمیتی به ۲۵۲ قاضی جدید فدرال، ۲ قاضی بزرگ دیوان عالی، بازسازی ارتش، حفاظت از متمم دوم قانون اساسی، بزرگترین اصلاح و کاهش مالیات‌ها و بسیاری چیز‌های دیگر، نمی‌دهند. من از بسیاری از آن‌ها استفاده نکردم چرا که آن‌ها راه پیروزی را بلد نیستند و به اصطلاح طرح لینکلن آن‌ها بی احترامی به آبراهام لینکلن است.

ترامپ نوشت: من نمی‌دانم کلین (کلین کانوی، مشاور ارشد دونالد ترامپ) چه بر سر شوهر دیوانه و بازنده، ماه‌صورتش آورده است، اما باید خیلی بد بوده باشد. جان ویور به خاطر من شکست سختی از (جان) کاسیچ خورد. ریک ویلسون دیوانه، به خاطر من به ایوان مک‌مولین باخت. استیو اشمید و رید گالوین به خاطر مدیر کمپین مک‌کین و رامنی باختند. به سختی از جنیفر هورن شکست خوردند و از حزب جمهوری‌خواه نیوهمپشایر حذف شدند. همه آن‌ها بازنده هستند، اما آبراهام لینکلن، جمهوری خواهان، خوشحالند.

رئیس‌جمهور آمریکا که این روزها سرگرم فعالیت‌های انتخاباتی خود است همواره از رسانه‌ها و احزاب مخالف خود انتقاد می‌کند، اما گاهی موج انتقادها دامن هم‌حزبی‌های خودش را هم می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار