تغییر سرمربی ماشین سازی تکذیب شد

یکی از مدیران تیم فوتبال ماشین سازی اعلام کرد که این باشگاه برنامه‌ای برای تغییر سرمربی تیم خود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر موفق شد به همراه رسول خطیبی سرمربی وقت خود نتایج بسیار خوبی را کسب کند به طوری که این تیم تا رده نهم جدول بالا آمد. پس از پایان رقابت‌های نیم فصل اول خطیبی تصمیم گرفت از هدایت تیم فوتبال ماشین سازی استعفا کند و کناره گیری او مورد موافقت مسئولان باشگاه قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: افسری: نامه درخواست به تعویق افتادن لیگ برتر فوتبال را به سازمان لیگ ارسال کرده ایم


پس از این موضوع مدیران تیم فوتبال ماشین سازی تبریز سراغ احد شیخ لاری (سرپرست سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز) رفتند و او از هفته هفدهم هدایت ماشین سازان را در رقابت‌های لیگ برتر بر عهده گرفت. شیخ لاری از هفته هفدهم تا هفته بیست و یکم نتوانست هیچ بردی را با این تیم کسب کند تا زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر این سرمربی به گوش برسد. حال از باشگاه ماشین سازی تبریز خبر رسیده که این باشگاه فعلا هیچ برنامه‌ای برای تغییر سرمربی خود ندارد و خبر‌هایی که در این مدت درباره برکناری شیخ لازی به گوش می‌رسد از اساس کذب محض است.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که در پایان رقابت‌های لیگ برتر این تیم چه جایگاهی را کسب می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار