در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۳۳ درصد کلاس‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی آنلاین برگزار شد

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ۳۳ درصد آموزش‌های مجازی در این دانشگاه به صورت آنلاین و حدود ۷۰ درصد کلاس‌ها آفلاین برگزار شد.

مختار جلالی جواران، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ارائه آموزش مجازی در این دانشگاه گفت: دانشجویانی که مشکل دارند مجاز به حذف تک درس و یا کل ترم هستند؛ یا می‌توانند انتقالی بگیرد.

او با بیان اینکه تا حد امکان با دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی همکاری لازم صورت گرفته است، افزود: آنچه برای ما مهم است کیفیت برگزاری آموزش مجازی است. برای بخش نظری زیر ساخت کلاس مجازی فراهم شده است و برای قسمت عملی منتظر هستیم که شرایط کشور عادی شود تا دانشجویان بتوانند در کارگاه‌های عملی گلخانه و ... شرکت کنند.

جلالی جواران گفت: برای آموزش مجازی با چند شرکت وارد مذاکره شدیم، وبا با چهار استان، آموزش مجازی را به صورت آزمایشی شروع کردیم. ۲۹ فروردین برای کل کشور و تمام مراکز امکان استفاده از آموزش مجازی فراهم شد. بر این اساس از استان‌ها خواستیم که از تمام ظرفیت‌های استانی در کنار آموزش مجازی استفاده کنند.

بخش عمده‌ای از آموزش‌ها به صورت آفلاین بوده است

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره میزان ارائه آموزش‌های به صورت آفلاین گفت: بخش عمده‌ای از آموزش‌ها به صورت آفلاین بوده است، چون قطع و وصل شدن‌ها بسیار زیاد بوده و پهنای باند پاسخگو نبوده است.

جلالی جواران بیان کرد: حدود ۳۳ درصد آموزش‌ها به صورت آنلاین بوده و حدود ۷۰ درصد کلاس‌ها آفلاین بوده که مطالب در سایت بارگذاری می‌شود و بعد از آن دانشجو این مطالب را دانلود و مطالعه می‌کند.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری سه کنکور سراسری تغییر کرد


آخرین وضعیت رایگان شدن اینترنت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره آخرین وضعیت رایگان شدن اینترنت دانشجویان گفت: برای رایگان شدن اینترنت چیزی به ما اعلام نشده است؛ حتی اینترنت دانشگاه‌های دولتی نیز تا جایی که در جریان هستیم رایگان نشده است.

او درباره شرایط تخفیف شهریه به دلیل تعطیل شدن آموزش حضوری در دانشگاه‌ها گفت: این دانشگاه و مراکز آن خصوصی هستند و در واقع مدارس هزینه‌ آب وبرق ساختمان را خودشان می‌پردازند؛ طبیعتا این مراکز بر اساس تعداد دانشجویان خود برنامه ریزی کرده اند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان گفت: تصمیم گیری درباره تخفیف شهریه متفاوت از سایر دانشگاه‌هایی است که حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار