کشف بیش از ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: با تلاش ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ۱۱۳ کیلو ۸۷۰ گرم تریاک در شهرستان فردیس کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز،گفت:در پی انجام اقدمات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، متمرکز بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر مشخص شد فردی در این امر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر قاچاقچی استان‌های شرقی کشور خریداری کرده و پس از انتقال به استان البرز، آن را در مخفیگاهش در شهرستان فردیس دپو کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز با بیان این که ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که متهم قصد فروش مقدار قابل توجهی از مواد مخدر دپو شده را به یکی از مشتریانش در شهر فردیس دارد، افزود: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت نامبرده، در نهایت در یک فرصت مناسب خودرو پژو ۲۰۶ او را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

عسکری گفت: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم در شهر فردیس اعزام شده و در بازرسی از آن جا نیز مقدار ۹۰ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک کشف کردند.

او با بیان این که در مجموع ۱۱۰ کیلو ۸۷۰ گرم تریاک کشف شدافزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص معرفی افراد فروشنده مواد مخدر است.

انتهای پیام / ر.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار