کارگر ارومیه‌ای نمونه کشوری شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: «حامد اعتمادی‌نیا» کارگر ارومیه‌ای به عنوان کارگر نمونه سی و یکمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، در بخش کشاورزی کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،رضا نقی‌زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: امسال چهارمین بار طی پنج سال گذشته است که آذربایجان‌غربی نماینده‌ای بین کارگران نمونه کشوری دارد که این امر نشان‌دهنده نبوغ و استعداد کارگران این خطه از کشور می‌باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: «حامد اعتمادی‌نیا» کارگر ارومیه‌ای شرکت «ارمغان به‌شهد چیچست» به عنوان کارگر نمونه سی و یکمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در بخش کشاورزی کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

او اضافه کرد: ۵۲۴ کارگر، گروه کار و واحد نمونه در سی ویکمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید آذربایجان‌غربی طی سال گذشته در فرآیند این جشنواره در سامانه ملی ثبت‌نام کرده بودند.

نقی زاده بیان کرد: جشنواره امتنان از کارگران وگروه‌های کار نمونه، هر سال با هدف تجلیل از فعالان این عرصه به‌منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: معیار انتخاب کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در مرحله ملی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسوولیت‌پذیری، نظم و انضباط است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.