بارش باران و تگرگ در خراسان رضوی ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد در استان تا ۲ روز آینده ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها که از ابتدای هفته گذشته در این استان آغاز شده است تا صبح سه‌شنبه هفته جاری همراه با آبگرفتگی در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

او افزود: بارش باران از عصر دیروز تاکنون علاوه بر مشهد در دو شهرستان فریمان و تربت‌جام گزارش شده است که بیشترین بارش مربوط به فریمان با هفت میلیمتر بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایشی دمای هوای استان از سه‌شنبه هفته جاری ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا، یک درجه کاهش دارد و از روز سشنبه روند افزایشی خود را طی می‌کند و تا پایان هفته به ۳۰ درجه می‌رسد.

اثمری بیان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
 
انتهای پیام // ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.