همه مردم مدیون کارگران هستند/ لعابیران نقش موثری در تحولات صنعتی فارس دارد

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم گفت: مجموعه لعابیران به عنوان یک واحد دانش پایه می‌تواند نقش موثری در تحولات صنعتی استان داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی در جمع مدیران و کارگران کارخانه لعابیران با تبریک هفته کارگر، اظهار داشت: رونق و جهش تولید فراهم نمی‌شود مگر اینکه سرمایه انسانی و کارگران مورد توجه و حمایت قرار گیرند چراکه این سرمایه انسانی است که می‌تواند تحقق بخش خواسته‌های مدیران، مسوولان و اهداف بلند کشور باشد.

او افزود: قشر کارگر بر مبنای یک نگاه راهبردی در حوزه صنعت، تولید و اقتصاد، باید جایگاه بلندی داشته باشد به طوری که همه باید خود را مدیون کارگران بدانند چراکه آن‌ها سرمایه‌های ارزشمندی هستند که در تمام ایام باید مورد تکریم قرار گیرند.

منتخب شیراز و زرقان در مجلس یازدهم بیان کرد: مجموعه لعابیران به عنوان یک واحد دانش پایه می‌تواند نقش موثری در تحولات صنعتی استان داشته باشد و به نوعی برای رشد اقتصادی سایر واحد‌ها نیز به عنوان یک شرکت مادر تلقی شود.

عزیزی با بیان اینکه ما به عنوان منتخبان مردم خود را موظف به حل مشکلات کارگری و واحد‌های صنعتی استان می‌دانیم، افزود: متاسفانه در گذشته واحد‌های صنعتی بسیاری در فارس همچون‌ای تی ای،‌ای تی ام سی، لامپ سازی، کمپرسور سازی، آزمایش، مجتمع گوشت و... تعطیل شدند و باید تلاش کرد این واحد‌ها دوباره به مدار تولید برگردند.

او یادآور شد: ممکن است برای برگرداندن واحد‌های مذکور به مدار تولید، تغییراتی به لحاظ ساختار‌های فیزیکی و نوع تولید لازم باشد که در این راستا مسوولان استان باید برای حل مشکل این واحد‌ها وقت بگذارند و موضوعاتی که لازم است در سطح ملی نیز دنبال شود به نمایندگان ارجاع داده شده تا مشخص شود چه سهمی را نمایندگان و مدیران استانی در حل این مشکلات دارند.

عزیزی همچنین اشاره‌ای به شستا و مجموعه‌های زیر نظر آن کرد و گفت: تعیین تکلیف واحد‌های زیر مجموعه شستا یک امر ضروری است که پیشنهاد می‌دهم یک نشست مجزا با حضور مدیران واحد‌ها در این خصوص برگزار شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار