معلمان نقش کلیدی در تربیت انسان‌های توانمند دارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان نقش کلیدی در تربیت انسان‌های توانمند دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شیوع کرونا ویروس مانع تعطیلی آموزش علیرغم تعطیلی مدارس و کلاس‌های درس نشد اظهار داشت: معلمان و کادر اداری آموزش و پرورش حتی در روز‌های تعطیل مشغول فراهم کردن مقدمات آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان بودند.

او افزود: نیروی انسانی توانمند از عوامل توسعه و رشد در هر جامعه‌ای است، بنابراین افراد جامعه برای اینکه تبدیل به یک نیروی انسانی توانمند در حوزه‌های مختلف شوند نیازمند آموزش هستند.

عباسیبا بیان اینکه معلمان و اساتید نقش کلیدی در تربیت انسان‌های توانمند به عنوان سرمایه‌های اجتماعی جامعه دارند اضافه کرد: شاهدیم که معلمان ما کودکان و حتی جوانانی را که از انجام ساده‌ترین کار‌ها عاجز هستند با آموزش توانمند می‌کنند و این افراد کار‌های بزرگی را از نظر علمی، اقتصادی و فرهنگی در کشور انجام می‌دهند.

او با اشاره به شخصیت والای شهید مطهری در امر انسان سازی ادامه داد: شهید مطهری علاوه بر اینکه شاگردان خود را از نظر علم روز تربیت می‌کرد به تربیت دینی آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشت، دشمنان جمهوری اسلامی فکر می‌کردند با شهادت ایشان راه علم‌آموزی را در کشور ما تعطیل می‌کنند، اما امروز شاهدیم هزاران معلم و استاد راه این شهید بزرگوار را ادامه می‌دهند.

عباسی در پایان گفت: معلمان ما در شرایط شیوع کرونا ویروس تمام توان خود را صرف آموزش دانش‌آموزان کردند، عده‌ای از معلمان کشور نیز بر اثر کرونا ویروس جان خود را از دست دادند که باید قدردان زحمات تمامی این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار