۱۲۲ معلم نمونه استانی و شهرستانی در بوشهر معرفی شدند

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر از انتخاب ۲۲ معلم نمونه استانی و ۱۰۰ معلم نمونه شهرستانی خبر داد.

۱۲۲ معلم نمونه استانی و شهرستانی در بوشهر معرفی شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرضا بندری دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: به همین مناسبت ۲۲ معلم نمونه استانی و ۱۰۰ معلم نمونه شهرستانی معرفی شدند که محبوبیت، مرجعیت علمی و مقبولیت از ارکان اصلی انتخاب آنان بوده است.

او افزود: سه نفر از معلمان نمونه استانی با شرکت در نشست ویدئوکنفرانس با وزیر آموزش و پرورش، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند. در این هفته نیز معلمان نمونه استانی در نشست‌های جداگانه ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی،  به نمایندگی از فرهنگیان استان، مشکلات را با آنان طرح می‌کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا گفت: معلمان در این دوره با فداکاری و استفاده از امکانات شخصی خود و از طریق آموزش مجازی مانع از خاموشی چراغ علم ورزی شدند که این کار آنان ستودنی است.

 بندری بیان کرد: مطهر و اندیشه‌های مطهر(ی)، معلم و مسئولیت حاکمیت نسبت به نقش و جایگاه او در گام دوم انقلاب، معلم؛ مرجعیت و رسالت علمی و اجتماعی او، معلم؛ مسئولیت پذیری و حراست از قداست معلمی، معلم؛ پیشکسوتان و بزرگان تعلیم و تربیت، معلم؛ جهاد آموزشی و مراقبت از سلامت خانواده و معلم؛ زمینه ساز جهش در تولید علم و فناوری عناوین روزشمار هفته بزرگداشت مقام معلم است.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت این هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های این هفته با پخش ویژه برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی بوشهر و شبکه سراسری شما و با حضور تعدادی از معلمان فرهیخته و کوشای استان شروع شده است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.