بیانیه گام دوم انقلاب منشور سیاست‌های انقلاب درچهل سال آینده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک پیام عادی نیست و منشور سیاست‌های انقلاب درچهل سال آینده است افزود: مطهری‌های گام دوم انقلاب باید همان نسبتی را داشته باشند که مطهری داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز به مناسبت هفته معلم به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب یک پیام عادی نیست و منشور سیاست‌های انقلاب درچهل سال آینده است افزود: مطهری‌های گام دوم انقلاب باید همان نسبتی را داشته باشند که مطهری داشت.

او با بیان اینکه دشمنان از فکر و منش شهید مطهری واهمه داشتند گفت: باید تفکر شهید مطهری تکثیر شود تا با مطهری‌های گام دوم انقلاب دچار رکود و انسداد نشویم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: مطهری‌های گام دوم انقلاب باید حرف انقلاب را تا اقصی نقاط منطقه و جهان انتقال دهند و تفکر ناب اسلامی را از خطر انحراف به مسیر تفکرات وارداتی و غربی مصون بدارند.

کی نژاد رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز در این دیدار گفت: این دانشگاه در شرایط کرونایی آموزش را تعطیل نکرده و در این دانشگاه با استفاده از سامانه آموزش مجازی، آموزش ادامه داشته است.

کی نژاد افزود: در شرایط کرونایی، در این دانشگاه ۸۶ جلسه دفاع کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت نیمه حضوری و یا مجازی برگزار شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.