پیام تبریک علی شمخانی به مناسبت روز کارگر

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور روز کارگر را در توییتر تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرساله اول ماه مه میلادی به این دلیل که در چنین روزی طبقه کارگر در اعتراض به ساعات کاری خود اولین تظاهرات را راه اندازی کردند و خواستار ۸ ساعت کار به جای ۱۴ ساعت کار شدند، به عنوان روز جهانی کارگر نام گذاری شده است. پس از ۴ روز اعتراض کارگران به ساعات کاری خود و اعتصاب آن‌ها در سال ۱۸۸۶، پلیس آمریکا برای توقف این روند وارد عمل شد که شماری از کارگران در این جریان جان باختند.

همچنین ۱۲ اردیبهشت ماه هرسال به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری عالم وارسته ایرانی به عنوان روز معلم در تقویم شمسی نام گذاری شده است.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور با انتشار توییتی این دو مناسبت را تبریک گفت. شمخانی آموزش و تربیت صحیح را زیرساخت اصلی برای تحقق نام سال ۹۹ با عنوان جهش تولید معرفی کرد.


بیشتر بخوانید: تبریک رئیس بنیاد مستضعفان به مناسب روز کارگر


او اندیشه معلم و تلاش کارگران را پشتوانه پیشرفت و ترقی کشور دانست و این روز را به کارگران و معلمان ایرانی تبریک گفت.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط دبیر شورای عالی امنیت ملی را مشاهده می‌کنید:

" آموزش و تربیت صحیح، زیرساخت حیاتی استمرار جهش تولید است. اندیشه «معلم» و تلاش مجاهدانه «کارگر» پشتوانه بی‌بدیل رشد و تعالی کشور و از مهمترین مولفه‌های تولید قدرت و حافظ امنیت ملی است. روز معلم و روز جهانی کارگر را به این دو رکن اصیل جامعه ایرانی تبریک می‌گویم. "

پیام تبریک علی شمخانی به مناسبت روز کارگر و روز معلم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
.تبریک به چه درد قشر کارگر با حقوق یک و هشتصد میخوره ....روزگاری امام می فرمودند مسئولین باید از بطن جامعه باشند الان مسئولین از قشر وابستگان همان مسئولین می باشد صاحبان این انقلاب شدند فرزندان همان مسئولین و این چرخه همچنان ادامه دارد آیا این همان اشرافیت نیست؟؟؟
آخرین اخبار