رسولی‌نژاد در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تصویب طرح‌های ضربتی اقتصادی؛ اولویت مجلس یازدهم

نماینده منتخب دماوند و فیروزکوه گفت: مجلس یازدهم در بخش اشتغال و گرانی باید قدم‌های جدی بردارد و طرح‌های ضربتی اقتصادی را تصویب کند.

شفافیت آرا یکی از نیاز‌های مجلس استسيد احمد رسولی‌نژاد، نماینده منتخب دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شفافیت آرای نمایندگان مجلس گفت: شفافیت آرا یکی از نیاز‌های مجلس است، نماینده باید شجاع باشد و از شفافیت ترسی نداشته باشد، زیرا برخی از نمایندگان نگرانی‌هایی دارند.

او یادآور شد: بنده جزو موافقان طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس هستم و معتقدم اگر نماینده‌ای ادعای شجاع بودن و دفاع از حقوق مردم را می‌کند باید به سوگند خود در بدو ورود به مجلس وفادار باشد؛ همچنین در این شفافیت معایبی وجود ندارد و یک حُسن است.

نماینده منتخب دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم تصریح کرد: قطعا اولویت‌های مجلس یازدهم مبارزه با رکود، بیماری، تورم، گرانی،کاهش ازدواج و افزایش طلاق است.


بیشتر بخوانید: مجلس یازدهم فرصتی برای وقت تلف کردن ندارد/ تعطیلات تابستانی را لغو کنیم


رسولی نژاد بیان کرد: مجلس یازدهم در بخش اشتغال و گرانی باید قدم‌های جدی بردارد و اگر مجلس موثر و محبوبی می‌خواهیم لازم است که در چند ماه اول آغاز به کار، طرح‌های ضربتی اقتصادی را تصویب کند.

نماینده منتخب دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم باید نگاه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد البته امیدواریم بتوانیم شکاف طبقاتی را کمتر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار