پرداخت سه میلیارد تومان وام‌ به دانشجویان دانشگاه رازی

مسئول اداره رفاهیات معاونت دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: سه میلیارد تومان وام‌های مختلف دانشجویی به ۲۵۰۰ دانشجوی این دانشگاه از قبل از عید تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول اداره رفاهیات معاونت دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به پرداخت سه میلیارد تومان وام‌های مختلف دانشجویی به ۲۵۰۰ دانشجوی این دانشگاه از قبل از عید تاکنون، گفت: بدنبال شیوع بیماری کرونا ظرفیت اعطای وام دانشجویی در دانشگاه رازی به دوبرابر افزایش پیدا کرده است.

او بیان کرد: هرچند میزان اعتبارات صندوق رفاهیات دانشگاه رازی در بخش تسهیلات شهریه‌ای ۱۰۰ درصد و تسهیلات تحصیلی ۵۰ درصد افزایش یافته، اما در سقف وام پرداختی به دانشجویان افزایشی نداریم و فقط ظرفیت اعطای وام را دو برابر کرده ایم تا دانشجویان بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند.

مسئول اداره رفاهیات دانشگاه رازی با بیان اینکه پرداخت وام دانشجویی در دانشگاه پیش از تعطیلات نوروز شروع شده و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، افزود: پرداخت وام به دانشجویان قبل از تعطیلات نوروزی به شکل حضوری بود، اما در حال حاضر از طریق پرتال دانشجویی ثبت نام غیرحضوری دانشجویان امکانپذیر شده است.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.