بارش باران همچنان در خراسان رضوی ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری باران با پیش‌بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن مسیل‌ها در این استان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها که از چند روز گذشته در خراسان رضوی جریان دارد تا روز دوشنبه هفته آینده همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ و وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی شده است.

 او افزود: از عصر روز گذشته تاکنون بارش باران در ۶ خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین بارش در شهرستان‌های کلات و تربت‌جام به میزان ۱۰ میلیمتر باریده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت در مشهد، چناران، سبزوار و جغتای  بارش‌های پراکنده باران رخ داده است.

مبشری با اشاره به این که میانگین دما در خراسان رضوی در روز‌های آینده تغییرات اندکی دارد بیان کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که روز‌های آینده با نوسان دو تا سه درجه‌ای همراه است.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌های تایباد و بجستان با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.