توزیع هزار بسته ی معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان آران وبیدگی

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران وبیدگل گفت: این آستان با کمک خیران، هزاربسته‌ی معیشتی و بهداشتی را به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان آماده‌ی توزیع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سلیمانی مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع)، اظهار داشت: رزمایش سراسری کمک مومنانه، با فرمان رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) از نیمه شعبان با مشارکت بسیج، خیران، ادارات و نهادها، موسسات خیریه، قرارگاه‌های جهادی و هیئات مذهبی ایجاد شد و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و کار آغاز گردید.

او افزود: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، با کمک خیرین، ۱۰۰۰ بسته‌ی معیشتی و بهداشتی، جمعاً به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان را آماده‌ی توزیع کرده است.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) گفت: این بسته‌ها در دو بخش معیشتی شامل برنج، روغن، قند، شکر، چای، حبوبات، تن ماهی، ماکارونی، سویا، رب و مایع دستشویی است و قرار است در میان معلولان نیازمند و افراد یتیم، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار توزیع گردد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان آران و بیدگل نیز، ضمن قدردانی از خادمین و مسئولین آستان، برای تهیه بسته‌های معیشتی، ماه مبارک رمضان را ماه برکت و فضیلت دانست و به لزوم اهمیت به شب‌های قدر تاکید کرد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: رزمایش کمک مومنانه، در واقع لبیک به ندای رهبری است تا به اوضاع نیازمندان و آسیب دیدگان در شرایط شیوع کرونا رسیدگی شود.

همچنین در پایان این مراسم نیز، فرماندار شهرستان، آقای بایبوردی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قدردانی از تهیه بسته‌های معیشتی و برگزاری رزمایش مومنانه از خیرینی که در این امر خدا پسندانه شرکت داشتند تشکر ویژه نمود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل همچنین، ضمن توصیه‌های ائمه اطهار مبنی بر گرفتن دست نیازمندان، از نوع دوستی مردم شهید پرور شهرستان قدردانی کرد.

گفتنی است طرح ضیافت همدلی از اول ماه مبارک رمضان شروع و تا انتهای ماه مبارک ادامه دارد وپیش بینی می‌گردد بیش از ۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تقسیم گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.