بررسی طرح‌های در دست اقدام فرودگاه ساری

استاندار مازندران از طرح‌های در دست اقدام فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران از طرح‌های در دست اقدام فرودگاه ساری شامل دیوار بتونی پیرامون فرودگاه، طرح زهکشی و فاضلاب و تصفیه خانه مرکزی، انبارتدارکات، سایت‌های گلایدپس ولوکولایزر سامانه کمک ناوبری ILS، اراضی درحال تملک در راستای طرح توسعه و اپرون بازدید کرد.

استاندار مازندران در راستای تسریع در بهره برداری از سامانه کمک ناوبری از تخصیص اعتبار جهت اجرای جاده روستایی خبرداد و از مدیرکل راه و شهرسازی خواست تا هرچه سریعتر با اجرای این طرح، زمینه نصب سیستم وبهره برداری از آن فراهم کند.

او از فرماندار خواست تاضمن مذاکره و تشکیل جلسه با صاحبان اراضی نسبت به رفع معارضین و موانع اجرای بلوار دسترسی به فرودگاه ساری اقدام نماید.

در این دیداراستاندار مازندران در تماسی تلفنی با رییس سازمان هواشناسی کشور، اختصاص یک دستگاه RVR هواشناسی جهت نصب وبهره برداری در فرودگاه ساری همزمان بانصب سامانه کمک ناوبری خواستارشد که خانم تاجبخش، رییس سازمان هواشناسی کشوردراین خصوص قول مساعد دادند.

اجرای تقاطع غیرهمسطح فرودگاه ساری

احمد حسین زادگان استاندار مازندران با اشاره به شروع پروژه تقاطع غیرهمسطح فرودگاه ساری، ضمن مهم ارزیابی کردن این پروژه، اجرای این طرح راگام مهمی درجهت تسهیل در دسترسی مسافران و مردم به فرودگاه دانست.

او گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر۳۸۰ میلیار ریال در مدت دو سال اجراخواهد شد.

صرف اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در فرودگاه‌های مازندران

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در این دیدار با اشاره به سرمایه گذاری و صرف اعتبار در حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در فرودگاه‌های استان در سه سال گذشته و افزایش حدود۵۰ هکتار به عرصه و مساحت فرودگاه و اضافه شدن حدود ۳۵ درصد به اراضی فرودگاه، درخواست کرد: رایزنی لازم جهت اختصاص بخشی از اراضی دشت نازساری جهت تامین استاندارد‌های ایمنی و توسعه سطوح پروازی از جانب استاندار با مقامات کشوری صورت پذیرد که در ادامه مقرر شد به درخواست استاندار در جلسه‌ای در مرکز کشور با مسئولان سازمان بنیاد مستضعفان پیگیری شود.
 
انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار