برنامه‌های هفته بسیج کارگری در کرمانشاه

مسئول بسیج جامعه کارگری استان کرمانشاه برنامه‌های هفته بسیج کارگری در این استان را تشریح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریدون داوری مسئول بسیج جامعه کارگری استان کرمانشاه گفت : هفته بسیج کارگری از پنجم اردیبهشت ماه تا یازدهم ماه جاری نامگذاری شده و برنامه ریزی‌های خاصی از سوی ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری در استان انجام شده است.

او گفت : دیدار اعضای ستاد با نماینده معظم، ولی فقیه در استان و همچنین با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، بازدید از حوزه‌های تولیدی نمونه، تقدیر از کارگران نمونه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به آن‌ها از جمله این ویژه برنامه‌ها است.

مسئول بسیج جامعه کارگری استان کرمانشاه گفت: علاوه بر برگزاری مسابقه تیراندازی، کارگران بسیجی در مرکز درمانگاه امام رضا (ع) به صورت رایگان ویزیت خواهند شد و از خانواده‌های شهدای بسیج کارگری تجلیل به عمل می‌آید.

داوری افزود: از ده نفر از بسیجیان فعال در حوزه بسیج کارگری تقدیر به عمل می‌آید و افزون بر این نشست هیئت اندیشه ورز کارگری در استان تشکیل خواهد شد همچنین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا انجام خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با همکاری بانک توسعه تعاون به واحد‌های تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی تسهیلاتی بنا به میزان مورد نیاز آن‌ها پرداخت خواهد شد.

او افزود: ۱۰ فقره وام قرض الحسنه از طریق بانک رفاه کارگران و ۱۰ فقره وام کم بهره از طریق صندوق کارآفرینی امید به کارگران بسیجی پرداخت می‌شود.

مسئول بسیج جامعه کارگری استان کرمانشاه شمار کارگران بسیجی استان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: در هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری، مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌ها بررسی می‌شود تا منجر به تعطیلی و تعدیل نیروی آن‌ها نشود و اعضای این هیئت را افراد تصمیم گیر در حوزه جامعه کارگری از جمله مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تأمین اجتماعی، نمایندگان تشکلات کارگری و نمایندگان بانک‌ها تشکیل می‌دهد.

او افزود: امسال نیز با توجه به نامگذاری سال به نام جهش تولید مشکلات جامعه کارگری بررسی می‌شود و تصمیمات لازم برای رفع آن‌ها اتخاذ خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.