کاهش ۳۹ درصدی حوادث در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان گفت:تعداد حوادث فروردین امسال ۲۷۲ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۹ درصد کمتر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آتشپاد محسن گلابی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، سرعت عمل آتش نشانان اصفهانی را در امدادرسانی به حادثه دیدگان شهری ستودنی دانست و گفت: تعداد حوادث فروردین امسال ۲۷۲ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۹ درصد کمتر شده است.

آتشپاد محسن گلابی افزود: در فروردین امسال میانگین زمان رسیدن آتش نشانان در صحنه حوادث سه دقیقه و ۴۸ ثانیه ثبت شده در حالی که این زمان در مدت مشابه سال گذشته چهار دقیقه و ۳۲ ثانیه بوده که این آمار نشانگر کاهش ۴۴ ثانیه مدت زمان رسیدن به حادثه و افزایش نجات جان مصدومان احتمالی حوادث است.

او گفت: کاهش مدت زمان رسیدن به حوادث یکی از عوامل مهم در کاهش میزان خسارات و افزایش نجات جان مصدومان احتمالی بشمار می‌رود.

او همچنین از کاهش ۲۸ درصدی حوادث آتش سوزی در فروردین امسال خبر داد وافزود: در فروردین ۹۸ تعداد آتش سوزی‌ها ۲۱۵ مورد بود که مدت مشابه امسال با کاهش پنج درصدی ۲۰۵ گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در مجموع فروردین امسال حوادث و آتش سوزی‌های شهر اصفهان کاهش ۲۸ درصدی داشت.

آتشپاد محسن گلابی افزود: امدادگران سازمان آتش نشانی اصفهان برای مقابله با شیوع کرونا درسال جاری، روزانه با استفاده از هشت دستگاه خودروی آتش نشانی، حدود ۳۰ کیلومتر از خیابان‌های شهر را ضدعفونی کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.