تقدیر کرونایی از آن‌هایی که می‌شناسانند اما شناخته نمی‌شوند

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: از اصحاب رسانه البرز باتوجه به زحمت‌شان در اطلاع رسانی به‌موقع اخبار مربوط به کرونا تقدیر شد.

امیر رحمانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: به دلیل فعالیت پر رنگ اصحاب رسانه البرز در پوشش توصیه ها و نکات بهداشتی مسئولان و اخبار به روز شهروندان به سبک کرونایی از این بزرگواران تجلیل به عمل آمد.

رحمانی افزود: هدیه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با توجه به مقتضیات امروز کشور در قالب ژل ضدعفونی کننده، ماسک، ضد عفونی کننده سطوح و دستکش به این عزیزان تقدیم شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با اشاره موفقیت این استان در به حداقل رساندن آمار فوتی ها و ابتلا در اثر کرونا، گفت: قطعاً تلاش های اصحاب رسانه استان البرز در پوشش خبری نکات بهداشتی و توصیه‌های بهداشتی پزشکان و مسئولان امر تاثیر بسزایی در کاهش ابتلا به ویروس کرونا در استان البرز و کسب این موفقیت داشته است.

او افزود: با توجه به بضاعت محدودمان نتوانستیم از همه اصحاب رسانه استان تقدیر کنیم اما قدردان زحمات همه این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.