زمان ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ مشخص شد

سخنگوی سازمان سنجش زمان ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ را اعلام کرد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ را تشریح کرد.

زرین آمیزی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت آغاز و تا روز سه شنبه، ۲۳ اردیبهشت  ادامه خواهد یافت.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: به کلیه داوطلبان متقاضی توصیه می‌شود که در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و  با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: اینترنت دانشگاه علامه طباطبایی رایگان می‌شود


او در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون در یک مرحله انجام می‌شود؛ داوطلبان باید همزمان با ثبت نام نسبت به درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه اقدام کنند.

زرین آمیزی گفت: داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون) دفترچه راهنما را مطالعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار