کشف کالای قاچاق میلیاردی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ هزار و ۸۷۶ عدد لوازم آشپزخانه و ۳۷ دستگاه لوازم برقی آرایشی قاچاق و فاقد مجوز در استان خبر داد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه سواری سمند که از سمت شهر‌های غرب کشور به سمت همدان در حال حرکت بود مشکوک و راننده با بی توجهی به دستور ایست پلیس، با افزایش سرعت بعد از برخورد با یک دستگاه سواری پژو عبوری و ایراد خسارت به آن متواری شد.

او افزود: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی و استفاده از قانون بکارگیری سلاح این خودرو توقیف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۸۷۶ عدد لوازم خانگی و ۳۷ دستگاه لوازم برقی آرایشی کشف و خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و پرونده متهمان در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان  با اشاره به این که ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.