توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان آبادان

رییس ستاد عتبات عالیات آبادان گفت:یک‌هزار و ۸۰۰ بسته مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان بین نیازمندان آبادان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مکی یازع رییس ستاد عتبات عالیات آبادان روز چهارشنبه گفت: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و آسیب دیدگان از شیوع کرونا این بسته‌های غذایی از سوی جمعی از نیکوکاران و خیرین آبادان جمع‌آوری و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او ارزش هر بسته غذایی را ۲میلیون ریال اعلام کرد و گفت:بسته‌های حمایتی شامل برنج، روغن، مرغ، شکر، عدس و مایع بهداشتی است.

رییس ستاد عتبات عالیات آبادان گفت: نیمه دوم ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز مرحله دوم بسته‌های حمایتی که هم‌اکنون از سوی خیرین و نیکوکاران شهرستان آبادان در حال جمع‌آوری است بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

یازع  اظهار داشت:تاکنون در چند نوبت کمک‌های خیرین از سوی هیات رزمندگان اسلام و ستاد عتبات عالیات آبادان میان افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد. شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.