مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

برنامه‌های هفته معلم به صورت غیر حضوری در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال برنامه‌های هفته معلم به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئوکنفرانس در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تبریک هفته معلم به همکاران فرهنگی استان از برگزاری برنامه‌های هفته معلم در شرایط کنونی خبر داد و گفت: امسال به دلیل وجود شرایط کرونایی، برنامه‌ها غیرحضوری و از طریق ویدئوکنفرانس اجرا می‌شوند.

او افزود: دیدار وزیر آموزش و پرورش با مسئولان استانی و نمایندگان معلمان در روز ۱۱اردیبهشت به صورت ویدئو کنفرانس از برنامه‌های این هفته است که نمایندگانی از اولیا نیز حضور دارند و با وزیر به‌صورت مستقیم گفتگو خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: روز شنبه دیدار ویدئوکنفرانسی معلمان با رئیس‌جمهور صورت خواهد گرفت و دیدگاه‌های معلمان بازتاب داده خواهد شد.

ناصری همچنین از آیین کلنگ زنی اولین پروژه تأمین مسکن فرهنگیان که بصورت ویدئو کنفرانس در روز چهارشنبه دهم اردیبهشت انجام می‌شود خبر داد و افزود: در راستای تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده برای احداث ۱۷۰هزار واحد مسکن فرهنگیان طی سه سال تعهد صورت گرفته است.

او انتشار پیام تبریک و سپاس مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با هدف تجلیل و قدردانی از زحمات و خدمات صادقانه معلمان استان در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، معرفی چهره‌های برجسته فرهنگی از صدا و سیمای مرکز استان، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، ایثارگر و خانواده‌های فرهنگیان متوفی بر اثر بیماری کرونا و عطر افشانی مزار شهدا و همچنین اجرای برنامه نمادین سپاس معلم با همکاری مشترک آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.