پخش ویژه برنامه های هفته گرامی داشت معلم از شبکه دنا

در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه های ویژه ای در فضای مجازی سیما، صدا و خبر شبکه دنا تهیه وپخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد در جلسه هماهنگی مسئولان آموزش وپرورش و صدا و سیما گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم تلاش‌های معلمان، برنامه‌های تقدیر وخلاقیت‌های ویژه معلمان در بخش فضای مجازی شبکه دنا و صدا، خبر و سیما تولید و پخش می‌شود.
 
 امیر رئوف افزود: مصاحبه و حضور معلمان نمونه در برنامه‌های زنده تلوزیونی و رادیویی، تهیه برنامه‌های ترکیبی و گفتگو محور با موضوع معلم، پخش سوژه‌های خبری جذاب در مورد تلاش‌های معلمان و اجرای مسابقه، از مهمترین برنامه‌های این هفته در شبکه استانی دنا است.
 
او با بیان اینکه تقدیر و تجلیل از معلم، مربوط به یک روز و هفته نیست و پیشرفت‌های جامعه مرهون خدمات معلمان است ادامه داد: رسانه ملی برای فرهنگسازی تجلیل از معلم در عرصه‌های مختلف آمادگی دارد.
 
مدیرکل صداوسیمای استان به ضرورت خلاقیت وابتکار در برنامه‌های اشاره کرد وگفت: استان دارای استعداد‌های ویژه‌ای است که باید برای شناسایی، معرفی واستفاده از ظرفیت آن‌ها برنامه ریزی بنیادین انجام شود.
 
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم گفت: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از ۲۵۷ معلم نمونه وهمچنین از فرهنگیان برتر آموزشی، پرورشی و ورزشی تقدیر می‌شود.
 
هادی زارع پور افزود: از این تعداد ۲۴ معلم نمونه استانی و بقیه در شهرستان‌ها ومناطق در ۲ بخش مدارس دولتی وغیردولتی هستند.
 
او ادامه داد: امسال با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برنامه‌های تجلیل از معلمان شاغل وبازنشسته به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش وپرورش استان اضافه کرد: برگزاری مسابقه از آثار شهید مرتضی مطهری، تهیه ویژه نامه به معلم، انتخاب برترین معلمان در زمینه فعالیت در فضای مجازی برای استمرار تدریس در روز‌های تعطیل ومسابقه پیامکی از مهمترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم است.
 
او با اشاره به اینکه صداوسیما و آموزش وپرورش هر دو در مسیر آگاهی بخشی بوده و رسالت فرهنگی دارند ادامه داد: شبکه دنا در تمامی برنامه‌های آموزش وپرورش در بخش‌های خبر، صدا و سیما برنامه‌های ارزشمندی تهیه، تولید وپخش کرده است.
 
هادی زارع پور گفت: اجرای سرود‌های دانش آموزی در برنامه مثبت چهل از ابتکارات خوب صداوسیمای استان با مشارکت آموزش وپرورش در دهه فجر امسال بود.
 
معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان ومسئول برگزاری ستاد بزرگداشت مقام معلم هم گفت: براساس روزشمار برنامه‌های هفته معلم از ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت وبه تناسب نامگذاری هر روز برنامه‌های خاص وبا بهره گیری از فضای مجازی اجرا می‌شود.
 
حسینعلی فاتحی افزود: تلاش‌های علمی، آموزشی، خلاقیت، ارتباط با اولیاء دانش آموزان، آموزش‌های شغلی از شاخص‌های انتخاب معلمان نمونه است.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.