فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

نجات زن ۳۳ ساله از چنگال آدم ربایان در شاهرود

سردار عبدالله حسنی گفت: مردی که همسر موقت سابق خود را به مدت پنج روز ربوده بود به همراه همدستش در چنگال پلیس در شاهرود گرفتار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان شاهرود با دریافت گزارشی مبنی بر ربوده شدن خانم ۳۳ ساله و انتقال وی به شاهرود موضوع را به طور ویژه مورد پیگیری‌های پلیسی و اطلاعاتی قرار دادند.

او افزود: بررسی‌ها و مراحل بعدی تحقیقات مشخص شد خانم ۳۳ ساله در پنجم اردیبهشت امسال از سمنان ربوده شده و پس از انتقال به دامغان، هم‌اکنون ردپایی از وی در یکی از شهرک‌های شاهرود به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات و دستگیری آدم‌ربا، تصریح کرد: با شناسایی دقیق محل نگهداری گروگان، در یک عملیات ضربتی و منسجم گروگان‌گیر دستگیر و گروگان که آثار ضرب و جرح در بدنش مشاهده می‌شود، آزاد شد.

سردار حسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ها اظهار داشت که گروگان همسر موقت سابق وی بوده، گفت: متهم دستگیر شده مشکلات و اختلافات مالی را دلیل این اتفاق عنوان کرد و یک نفر دیگر هم که گروگانگیر را همراهی کرده، نیز دستگیر و یک قبضه شوکر از خودروی متهم کشف شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
farzad morteza
۲۳:۱۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا آدم ربایی صورت نگرفته فقط این اتهام بخاطر فرار از جرم میباشد