پیام‌های دریافتی سایت باشگاه خبرنگاران جوان در نهم اردیبهشت؛

از بالا رفتن قیمت گوشی تلفن همراه تا نگرانی از کنکور و امتحان نهایی پایه دوازدهم

پیام‌های رسیده در تاریخ نهم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ نهم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

ب

 



باز شدن مجموعه ورزشی بدون مجوز ستاد ملی کرونا

با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند ولی متاسفانه کانون فرهنگی و ورزشی شهید سبحانی کرج که دارای دو سالن ورزشی، زمین چمن، سالن رزمی، سالن کشتی، سالن بدنسازی و استخر است شروع به بستن قرارداد کرده و اعلام کرده اند هر کسی می خواهد از مجموعه در سال جدید استفاده کند باید از 15 اردیبهشت اجاره بها پرداخت کنند وقتی هم که اعتراض می کنیم که خطرناک است و کرونا تشدید می شود می گویند پول بده نیا تا کرونا بره ما زیر نظر ستاد کل هستیم. سودجویی و منفعت طلبی افرادی که در مجموعه دولتی حضور دارند باعث شده که به عواقب باز شدن چنین مجموعه بزرگی توجه نکند که موجب اوج گیری کرونا می شود.

 



مدرسه

سلام خسته نباشید خواستم یه انتقادی کنم اینکه باید حداقل بچه ها یک هفته قبل از امتحانات به مدرسه برن تا معلم ها رو حضوری ببینن و ازشون سوالات بپرسن یا یک جایی که از درس مشکل دارنو ازشون سوال کنند من خودم که تو گروه های درسی صحبت میکنم بلاک میکنن. از چند نفری هم سوال پرسیدم که تو گروه های درسیتون چیکار میکنین  اونا هم گفتن که اصلا تو گروه های درسی نمی‌تونیم صحبت کنیم  و این خیلی بده خواهش میکنم اگه میشه حداقل یک هفته مدارس باز بشه تا ما سوالات خودمون رو از معلم ها بپرسیم.

 


 

گرونی قطعات کامپیوتر

سلام آقا لطفا پیگیری کنید قطعات کامپیوتر یا پیدا نمیشه یا اگه هم بشه قیمت های نجومی داره. یه کارت گرافیک رو دارن با دلار ۳۰ هزار تومان میفروشن به مردم. دولت تدبیر و امید کجاست باشگاه خبرنگاران پیگیری کند بازار کامپیوتر رو قیمت هارو وحشتناک کردن. هیچ نظارتی هم نیست شرکت کاملا ایرانی داره قطعاتشو به قیمتی میده که بهترین شرکت های خارجی همون محصول قیمت کمتری دارن ولی چون موجود نیست داره سو استفاده میکنه این بود تولید ملی و حمایت از کالا ایرانی؟؟
موقعی که این شرکت به خریداران نیاز داشت مردم حمایت کردن الان که ما نیاز بهش داریم پشت به ما کرده و قیمت های نجومی گذاشته رو قطعاتش . شما الان ضعیف ترین کامپیوتر نو با قیمت کمتر ۷ میلیون تومن نمیتونی پیدا کنی . لطفا پیگیری کنید هیچ نظارتی نیست.

 



بداد ما والدین دانش آموزان برسید

وزیر آموزش و پرورش رو بیارید پای تریبون و ازش بخواهید داستان استفاده دانش آموزان از شبکه شاد و اینترنت و واتساپ دیگه چه صیغه ای هستش وقتی که تلویزیون هست و دسترسی بهش راحت تر و خطری برای بچه نداره ، چرا اینترنت اونایی که ادعا به کار کارشناسی روی این موضوع بودن ،جواب بدن کدوم قسمتش کارشناسی شده سلامتی بچه ها از نظر روحی و روانی یا جسمی اخلاق و رفتار ،چشم ، بلایی که دیتا بر سر مغز ،اخه کدومش یا از نظر اقتصادی که شامل هزینه خرید گوشی،اینترنت با حتی تبلت،لب تاب و شاید هم رایانه. بابا یکی جواب گو باشه قرار شد به بچه ها آموزش و مشکلی حل بشه نه اینکه مشکلات بیشتر بشه. در ضمن آیا همه خانواده ها فرصت کنترل بچه ها و سواد ایترنت دارند . چرا با تلویزیون مخالف هستند . خواهشا پیگیر مشکل ما باشید.

 



قیمت گوشی موبایل

می خواستم عرض کنم که هیچ از قیمت های نجومی بازار خبر دارید؟ اصلا از قیمت های اقسام مختلف کالا با خبرید؟ مثلا تلفن همراه!!! من یک دانشجو ام که قبل عید قصد خرید تلفن همراه داشتم و به دلیل کرونا نشد که بگیرم و افتاد بعد عید، تا الان هر طور که بود کلاس های مجازی را گذراندم اما واقعا به خاطر اینترنت ضعیف و امثال این مشکلات تحت فشارم و توان شرکت در کلاس ها برایم مقدور نیست امروز که برای خرید تلفن همراه مراجعه کردم شاهد افزایش 1/5 تا 2 میلیون تومانی تلفن همراه بودم یعنی به طور مثال گوشی ای که تا قبل عید با دو میلیون و هشتصد خریداری میشد امروز در بازار با چهار میلیون و هفتصد فروخته می شود! چه کسی باید رسیدگی کند پس؟ آیا به دلیل شیوع کرونا باید از همه چیز غافل شویم؟ حدود دو هفته پیش از یک داروخانه قیمت دستکش های لاتکس را جفتی 3000 تومان گرفتم یعنی بسته ای 150 هزار تومان (این همان دستکش های بسته ای 25 هزار تومان قبل کروناست) ! این بود پیگیری مسئولان ؟ تعزیرات؟ یک بسته دستکش 6 برابر شده و بعد از مردم بیچاره انتظار دستکش و ماسک زدن دارید! اعلام می شود که قبض ها سه ماه به تعویق می افتد اما در همین اواسط فروردین ماه تلفن های مردم بخاطر بدهی قطع می شود و تنها راه ارتباطیشان نیز بسته می شود و باز کسی پاسخگو نیست! کارت پدرم بعد تعطیلات عید بخاطر اتمام انقضا قابل استفاده نبود در حالی که اعلام شد هر کارت سه ماه بعد اتمام انقضا قابل استفاده است ولی باز هم ایشان مجبور به مراجعه به بانک شد و باز هم کسی پاسخگو نیست. مسئول میگوید اجرا نشده و اجرا کننده می گوید ابلاغ نشده و این چنین مردم را سر می دوانند. خواهشا رسیدگی فرمایید.

 


 

کنکور و امتحان نهایی پایه دوازدهم

یکی از مشکلاتی که شرایط جو دانش آموزان دوازدهم یا همان سال آخری را متشنج می کند و دانش آموزان را به فکری عمیقی فرو می برد حذفیاتی است است که اعلان کردند که 80% مطالب در امتحان نهایی و کنکور می آید است و به دلیل اینکه فصول حذف شده را ابلاغ و منتشر نمی کنند . ما دانش آموزان سال آخری با مشکل مواجه می شویم و یکبار این حذفیات را با اعلان دقیق هر کتاب بیان و ابلاغ و منتشر کنند تا خیال ما دانش آموزان سال آخری از شر این نوع معضلات خلاص شود. با تشکر از پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان. خدا قوت

 



بی مسئولیتی و پاسخگو نبودن  به مشکل مشترکان

برای من حدود ۸۷۰۰۰ تومن بدهی زدن برای یک هفته کارکرد ولی صورتحساب۰۰۰ ۱۵ تومان است و خط منو یک طرفه کردن چندبار شکایت ثبت کردم ولی پیگیری نکردن میگن اختلال است باید بدی سقف اعتبار را افزایش بدی تا خط وصل بشه عملا یعنی هیچ اهمیت نداده و اختلال ناشی از سیستم آنها را من باید  بدم الآن ۵ روزه خط یک طرفه است و هیچ اقدامی نکردند.

 


 

کرونا در جایگاه معاینه فنی

با توجه به اینکه معاینه فنی از ۱۵ اردیبهشت اجباری میشود در جایگاه های معاینه فنی که کارشناس جایگاه پشت ماشین می نشیند مایع ضد عفونی کننده وجود ندارد.

 


 

افزایش حقوق بازنشستگان

حقوق من بازنشسته فرهنگی فقط 15 درصد و530000 تومان نسبت به سال گذسته 15000 تومان کمتر دستمان به جایی نمیرسد لطفا پیگبری کنید شاید 15درصد برای آنانی که حقوق بالایی دارند قابل توجه باشد ولی برای من نوعی که 3500000 تومان دارم اندک میشود واقعا این عدالت است.

 


 

پیگیری کلاس های دانشگاه جامع علمی کاربردی در کرونا

با سلام درخواست پیگیری کلاس های عملی که افراد رشته طراحی لباس ورودی بهمن کارشناسی 98 ثبت نام کردیم و هزینه بابت کلاسهای عملی و ... پرداخت نمودیم و این دانشگاه با معرفی یک سایت که سرشار از مشکلات است و حتی هیچ یک از اساتید حاضر به ورود به این سایت نیستند، شروع به فعالیت کردند. اما دانشجویان حتی یک مطلب هم در این سایت مشاهده نکردند و مدام سایت خراب و مشکلدار است.این حرف من نیست حرف تمام دانشجویان رشته هنر در علمی کاربردی است چون رشته هنر باید به صورت حضوری و عملی برگزار شود.لطف پیگیری کنید این ترم را حذف ترم کنند از طرف دانشگاه که شهریه های ما برای بعد که بیماری از بین رفت ذخیره شود. چون اینجوری ما عملا چیزی یاد نمیگیریم و پولمون رو خوردن و تمام. شهریه های بالا و بیهوده رفتن پول ما در این شرایط. شهریه ها رو برگردونند.

 



فروش نوبت تعویض پلاک

سلام در تعویض پلاک چیتگر به علت شولوغی بیش از حد بعضی ها شب تا صبح نوبت وایمیستن و جای نوبت خودشون رو 200 تا 300 هزار می فروشند خواهشا گزارش تهیه کنید.

 


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۳:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام لطفا این قیمت های لب تاپ و کنترل کنین خب از اول سال قیمت هر لب تاپ حدود 50 درصد افزایش یافته هیچ کنترلی هیچی نیس هر روز داره گرون تر میشه
آخرین اخبار