خریداری گندم و کلزا در خرمشهر

رئیس اداره تعاون روستایی خرمشهر گفت: بیش از یک هزار تن گندم و بیش از ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان خرمشهری خریداری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دریساوی‌اصل رئیس اداره تعاون روستایی خرمشهر گفت: از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری و معادل ۹۵ درصد میزان خرید به کشاورزان پرداخت شد.

او افزود: تعاون روستایی خرمشهر در سال گذشته موفق به خرید ۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان شده بود اما امسال پیش بینی خرید بیش از ۲۰ هزار تن است و در این زمینه تا کنون بیش از یک هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی خرمشهر با اشاره به خرید فقط ۴۰۰ تن کلزا از کشاورزان گفت: امسال روند خرید محصول کماکان ادامه دارد و پیش بینی می شود ۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شود.

دریساوی‌اصل با اشاره به اینکه یک مرکز خرید گندم و یک مرکز خرید کلزا مشغول خرید محصول کشاورزان هستند، عنوان کرد: تعاون روستایی خرمشهر تا آخرین دانه گندم و کلزا آمادگی خرید از کشاورزان را دارد و هیچ مشکلی تاکنون در بحث خرید از کشاورزان وجود نداشته است.

او خاطرنشان‌کرد: جهت ضدعفونی کردن و گندزدایی انبارها و محوطه‌های خرید و اتاق‌های مراکز خرید، اقدامات موردنظر انجام گرفته است و نگرانی در زمینه شیوع کرونا در مراکز خرید گندم وجود ندارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.