کاهش بیش از ۴۴ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از کاهش بیش از ۴۴ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل در یک ماه گذشته سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴،۸ درصد کاهش داشت.

او از کاهش ۱۸ میلیون لیتری مصرف انواع فرآورده‌های نفتی طی فروردین ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان اردبیل خبر داد و افزود: بیش از ۴۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل در یک ماه گذشته توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ با کاهش ۴۴،۸ درصد روبرو بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از آمادگی کامل با ذخیره سازی مناسب در انبار‌های نفت منطقه از تامین و توزیع سوخت مطمئن به مراکز صنعتی، تولیدی، مجاری عرضه سوخت، کشاورزان، ناوگان حمل و نقل در سال جدید خبر داد.

مدنی با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری مقدار مصرف بنزین موتور با ۴۴،۱ درصد کاهش و همچنین نفت سفید با کاهش ۲۳.۸ درصد در این مدت همراه بوده است ادامه داد: بر این اساس مصرف نفت گاز بدون نیروگاه نیز با کاهش ۶.۱ درصد که این کاهش‌ها بعلت شیوع بیماری کرونا و کاهش تردد خودرو‌ها می‌باشد، که این مواد نفتی در همین زمان در استان تامین و توزیع شده است.

او با اشاره به خدمات صورت گرفته این شرکت در سال ۹۹ که متوسط تامین و توزیع سوخت مایع روزانه به مقدار یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده است از کارکنان ساعی منطقه اردبیل در جهت تلاش برای سوخت رسانی به مصرف کنندگان و جایگاه‌های استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.