مردم رعایت نکنند، وارد موج دوم کرونا ویروس خواهیم شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به رفت و آمد های غیر ضروری، گفت: اگر مردم نکات بهداشتی را رعایت نکنند وارد موج دوم کرونا ویروس خواهیم شد.

محمد نوری  شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی  یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  از کاهش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در یزد خبر داد و گفت: در حال حاضر یزد برای مهار این بیماری روند نزولی را طی می‌کند.

او با اشاره به بیماران بستری در بیمارستان‌های استان، افزود: از زمان شیوع کرونا ۲۰ بیمارستان استان در خدمت بیماران کرونایی بود که در حال حاضر از این تعداد ۵ بیمارستان بدون بیماران کرونایی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ادامه داد: همشهریان همچنان با کادر درمان همکاری کنند و به رعایت اصول بهداشتی و کاهش تجمعات ادامه دهند.

نوری شادکام گفت: با اشاره به اینکه در فروردین ماه مردم همکاری خوبی با کادر درمان داشتند، تاکید کرد: انتقال این بیماری خیلی سریع است شهروندان یزدی همچنان از مکان های شلوغ پرهیز کنند.

او افزود: تا زمانی که دورهمی های خانوادگی، رفت و آمد های غیر ضروری و رعایت نکردن بهداشت ادامه داشته باشد کرونا همچنان مهمان ما خواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه بیماری کووید ١٩ با هیچ کس شوخی ندارد، تصریح کرد: تنها راه قطع زنجیره انتقال در خانه ماندن  و رعایت نکات بهداشتی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار