عیادت مسئولان فدراسیون فوتبال از تاج/ توضیحات سیف برقی نسبت به آخرین وضعیت جسمانی رئیس سابق فدراسیون

مسئولان و اعضای هیئت رئیسه فدراسیپن فوتبال با حضور در منزل مهدی تاج از او عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران که به دلیل درمان بیماری قلبی خود پیش از تعطیلات نوروز به فرانکفورت آلمان سفر کرده و شنیده می‌شد در این سفر به کرونا مبتلا شده است ۲ روز پیش به تهران بازگشت.

برهمین اساس عصر امروز (دوشنبه) حیدر بهاروند (سرپرست) عبدالکاظم طالقانی و لیلا صوفی زاده (اعضای هیئت رئیسه) محمد صادق درودگر (رئیس سازمان اقتصادی) و توحید سیف برقی (رئیس کمیته پزشکی) فدراسیون فوتبال با حضور در منزل تاج از آن عیادت کردند.

سیف برقی درباره آخرین وضعیت تاج اظهار داشت: امروز با مسئولان و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون خدمت مهدی تاج رسیدیم. همانگونه که می‌دانید او در آلمان به کرونا مبتلا شد؛ و در بیمارستان هانوفر تحت درمان قرار گرفتند.

او ادامه داد: خوشبختانه با وجود طی کردن بیماری شدید و علی رغم اینکه تاج بیماری زمینه‌ای هم دارد خوشبختانه توانست با طی کردن دوره‌های درمانی و پشت سر گذاشتن قرنطینه به سلامت از این مرحله عبور کند.

سیف برقی تصریح کرد: تاج پس از بهبودی کامل بیماری کرونا وارد کشور شد. البته اکنون با توجه به بیماری زمینه‌ای اش و اینکه فشار خون بالایی دارد، به توصیه کادر پزشکی باید همچنان مشغول استراحت در خانه باشد و فعلا نباید بیرون از خانه کار کند. به مرور زمان او می‌تواند کار‌های روزمره اش را انجام بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار