رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه مینیسوتا آمریکا:

دولت در شرایط کرونا هیچ نظارتی ندارد/ نیمی از تست‌های موجود در بازار خطا دارند

رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه مینیسوتا آمریکا به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در این کشور و نظارت دولت اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فواد ایزدی عضو هیئت علمی مطالعات آمریکا با انتشار ویدئویی، اظهارات مجری شبکه NBC را بازنشر داد و حقایقی را درباره شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور آمریکا افشا کرد.

بر اساس توییتی که ایزدی منتشر کرد، مجری این شبکه بیانات دبرا برکس هماهنگ کننده ستاد مبارزه با کرونا در کاخ سفید را درباره کمبود تست کرونا در آمریکا را بازگو کرده و می‌گوید که این مشکل در این کشور حل شدنی نیست.

همچنین مجری NBC در ادامه سخنان خود از قول رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه مینیسوتا آمریکا را در شرایط غرب وحشی معرفی می‌کند.

رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه مینیسوتا در بخشی از سخنان خود نسبت به کمبود نظات و توجه دولت در ین شرایط گلایه کرده و از کمبود تست ویروس کرونا و خطا داشتن تست‌های موجود نیز اعتراض می‌کند.

در ادامه متن و ویدئوی منتشر شده توسط ایزدی را مشاهده می‌کنید:

" مجری شبکه NBC: دبرا برکس (هماهنگ کننده ستاد مبارزه با کرونا در کاخ سفید) گفته مشکل کمبود تست کرونا در آمریکا حل شدنی نیست رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی دانشگاه مینیسوتا: بله، ما در شرایط غرب وحشی هستیم. دولت هیچگونه نظارتی ندارد و نیمی از تست‌های موجود در بازار خطا دارند. "

دولت در شرایط کرونا هیچ نظارتی ندارد/ نیمی از تست‌های موجود در بازار خطا دارند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار