افزایش نظارت‌ها در حوزه تولید و توزیع کالا‌های اساسی

استاندار آذربایجان شرقی بر افزایش نظارت‌ها در حوزه تولید و توزیع کالا‌های اساسی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقیدر نشست ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی گفت: اقدامات انجام شده برای رصد و کنترل جریان گردش کالا در استان باید برای عموم مردم ملموس بوده و آثار و نتایج این نظارت‌ها اطلاع‌رسانی شود.

او افزود: لازم است که در ارزیابی تصمیمات و مصوبات، تنها به گزارش وضع موجود اکتفا نشده و وضعیت بازار در بازه‌های زمانی مختلف آسیب‌شناسی شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مردم از نظر تأمین کالا‌های اساسی نگرانی نباشندافزود: مایحتاج عمومی مردم به میزان مورد نیاز در انبار‌های استان ذخیره سازی شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

پورمحدی به افزایش قیمت نان در استان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تمام‌شده قیمت نان، این افزایش قیمت ضروری بود و بعد از این افزایش، باید نظارت بر رعایت کیفیت و قیمت نان بیشتر شود.

در این جلسه گزارشی از تولید و توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در بازار و همچنین گزارش‌های نظارتی معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.