نرم افزار کاربردی تلفن همراه اروندیار رونمایی شد

مدیر زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نرم افزار کاربردی اروندیار به منظور دسترسی سریع به خدمات الکترونیکی اداره کل بازرسی در منطقه آزاد اروندعملیاتی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،کمال رضایی مدیر زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند روزیکشنبه گفت: این نرم افزار کاربردی به منظور دریافت هر چه سریع تر و یکپارچه خدمات الکترونیک در منطقه آزاد اروند، خدمات گردشگری، خدمات سرمایه گذاری و همچنین ارسال گزارش‌های مردمی در حوزه بازرسی طراحی و پیاده سازی شده است.

او افزود: امکان ثبت الکترونیکی شکایت، پیشنهاد ، پیگیری درخواست، وضعیت پرونده در تمام مراحل کارشناسی، امکان ثبت شکایت به صورت صوتی و تصویری در بخش بازرسی این نرم افزار امکان‌پذیر است و به منظور آگاهی از وضعیت پرونده، پیامک‌های مرتبط به شخص شکایت کننده ارسال می‌شود.

مدیر زیر ساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اهمیت گسترش خدمات الکترونیک در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر گفت: شهروندان منطقه آزاد اروند می‌توانند مشکلات خود را از طریق اپلیکشین اروندیار به مسوولان بازرسی سازمان منطقه آزاد اروند ارجاع دهند و بدون حضور فیزیکی با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از تجمع و رفت و آمد این امکان به وجود آمده تا پیشنهادات، شکایات و سوءجریان را گزارش کنند.

رضایی افزود: امکان استفاده از خدمات الکترونیکی سازمان منطقه آزاد اروند در بخش‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری نیز در این نرم افزار کاربردی پیش‌بینی شده است.

مدیر زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در بخش خدمات الکترونیک این نرم افزار امکان دسترسی به سامانه ثبت شرکت، صدور مجوز نقل و انتقال ملک، سامانه خودروهای پلاک اروند، سامانه جامع کسب و کار و سایر سامانه‌های سازمان فراهم است.

رضایی با اشاره به خدمات این نرم افزار کاربردی، گفت: نسخه یک این نرم افزار بر روی کلیه گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است و به زودی در فاز دوم نسخه جدید این نرم افزار برای پیگیری مکاتبات اداری با سازمان، صدور مجوزهای لازم برای فعالان اقتصادی نیز فعال سازی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.