سامانه مها سارق مدرسه را ناکام گذاشت

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: به صدا در آمدن زنگ هشدار سامانه مها و حضور بموقع پلیس از سرقت از یک مدرسه در شهر کرمان جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی رضا پریور، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: یکی از موارد مورد تاکید در حوزه پیشگیری از سرقت، نصب سامانه مها در اماکن عمومی، تجاری و شخصی است که از طریق آن هرگونه ورود به اماکن دارای این سامانه به مرکز هشدار الکترونیک پلیس منعکس و در ادامه نزدیک‌ترین واحد گشت به محل اعزام می‌شود.

او افزود: در همین رابطه نیمه‌های شب با به صدا درآمدن زنگ هشدار این سامانه در یکی از مدارس خیابان "فتح آبادان" کرمان بلافاصله عوامل مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان کرمان به محل اعزام شدند و از سرقت از این مدرسه جلوگیری کردند.

او با اشاره به استقرار مرکز این سامانه در چهار راه ابوحامد شهر کرمان تصریح کرد: از اصناف، کسبه و بازاریان به ویژه صنف طلافروشان و دیگر مشاغل خاص می‌خواهیم اماکن تجاری و صنفی خود را به این سامانه مجهز و با رعایت دیگر موارد ایمنی و خودمراقبتی به نحو موثری از وقوع سرقت و دیگر جرائم پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار